Hulp op Afstand
Via deze pagina kunnen we u veilig helpen met u probleem.
U maakt eerst een afspraak met een van onze support medewerkers. Deze begeleidt u bij het opstarten van teamviewer om de computer over te nemen.
Na het installeren van teamviewer kan de support medewerker met u toestemming de computer overnemen om een probleem voor u op te lossen.
Korte uitleg
Stap 1: neem contact op met een support specialist van B2B Plaza.
De computer, notebook of server waar ondersteuning moet worden geboden moet aangesloten zijn op internet. Het is geen probleem als dit achter een firewall is. Vanaf die apparaat gaat u naar deze pagina. Let op: u heb wel installatie rechten nodig.
Stap 2: Na het drukken op de knop B2B Plaza support via Teamviewer drukt u vervolgens op uitvoeren. Hierna wordt het programma gedownload en gestart. (Als u gevraagd wordt of u het programma echt wil starten, klik dan op starten)
Stap 3: U ontvangt een unieke code weer gegeven bij Uw ID. Geef deze door aan onze support medewerker.
Stap 4: Er kan gevraagd worden de verbinding toe te staan druk dan op ja.
Veilig en gemakkelijk
De remote desktop support kan snel tot stand gebracht worden. U hoeft niets te configureren. Na beëindiging van de sessie blijft geen remote support software op uw computer achter.
De verbinding kan alleen gemaakt worden met een uniek sessienummer. De verbinding zelf is beveiligd door middel van encryptie, zodat niemand anders kan meekijken.